Вхід

Реклама

Новий тип двигуна зовнішнього згоряння готовий до масового виробництва

( 14 Голосів, Всередньому: 4.93 із 5 )
Неділя, 19 січня 2014

двигун зовнішнього згорянняНовий тип двигуна згоряння пройшов весь цикл випробувань і готовий до масового виробництва. Не виключено, що новий простий багатопаливний мотор зможе замінити звичний двигун внутрішнього згоряння.

Компанія Cyclone Power Technologies оголосила про завершення розробки і тестування багатопаливного двигуна нового типу. На даний час почався етап комерціалізації новинки, а також її сертифікації для автомобільної промисловості.

Новий тип двигуна під назвою Waste Heat Engine (WHE) є пристроєм для перетворення теплової енергії згоряння палива у механічну роботу. Власне, те ж саме робить і двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), але на відміну від нього WHE - це двигун зовнішнього згоряння.

двигун зовнішнього згоряння

Блок циліндрів двигуна WHE. При тій же потужності, двигун WHE більш ніж у 2 рази легший за ДВЗ

Принцип роботи WHE дуже простий: у зовнішній камері згоряння відбувається нагрів теплоносія, деіонізованої води, яка у свою чергу штовхає поршні або крутить турбіну. ККД WHE не перевищує такий у дизельного двигуна, однак двигун зовнішнього згоряння має кілька переваг.

Насамперед, WHE може споживати будь-яке паливо: рідке чи газоподібне. Це може бути етанол, дизельне паливо, бензин, вугілля, біомаса або їх суміші - загалом, все що завгодно, включаючи тепло сонячного світла, відпрацьованої пари і т.д. Наприклад у початкових тестах використовувалося паливо, що отримується зі шкірки апельсина, пальмового або бавовняного масла, курячого жиру. При цьому біопаливо можна розбавляти нафтовим, а значить викид двигуна WHE може бути чистішим. Оскільки WHE здатний працювати при відносно низькій температурі у 225 градусів Цельсія, він може використовувати для роботи найрізноманітніші джерела тепла.

Одна з головних переваг WHE - менша кількість деталей і більш простий устрій, ніж у ДВЗ. Зовнішнє згоряння не вимагає складної системи клапанів і газорозподільного механізму, хоча за високого тиску необхідно застосовувати високоміцні матеріали. У цілому, WHE-DR набагато легший від традиційного ДВЗ. Так, типовий 4-циліндровий блок ДВЗ важить близько 90 кг, у той час, як аналогічний алюмінієвий блок циліндрів WHE важить близько 35 кг.

Вартість виготовлення WHE повинна бути не вище, ніж аналогічного за потужністю ДВЗ, але при цьому новий двигун буде легшим і зможе використовувати найдешевші види палива.

Двигуни WHE можна використовувати у всьому діапазоні потужностей. Зокрема, невеликі електрогенератори потужністю від 1 кВт до 10 кВт будуть мати невеликі розміри і зможуть споживати будь-який вид палива, що вкрай важливо для аварійних джерел енергії. 

Двигуни WHE середнього розміру потужністю 100-400 к.с. ідеально підійдуть для автомобілів і невеликих човнів, а великі двигуни потужністю від 400 до 1000 к.с. - для кораблів.

Завдяки відсутності диму, вібрації, меншому шуму при роботі і більш екологічному вихлопу, двигуни зовнішнього згоряння можуть використовуватися для енергопостачання міських поїздів та інших видів громадського транспорту.

 

 

Джерело: InfoNova.org.ua

За матеріалами: rnd.cnews.ru


Читайте також:
Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:

 

Додати коментар

Заборонено вживати у коментарях нецензурні слова, розміщувати гіперпосилання.


Захисний код
Оновити