Thursday, 30 June 2011
|
Компанія Resilient Technologies у співробітництві з армійськими фахівцями протягом двох років розробляла новий вид шин для військової техніки, які не потребують наповнення повітрям і, тому, здатні надати бойовій техніці додаткову живучість на полі бою.
|
|
Wednesday, 29 June 2011
|
Пристрій може передавати дані з теоретичною швидкістю 30 гігабайт за секунду. Тепер вченим належить з'ясувати до якого ступеня це може бути застосовано на практиці.
|
|
Tuesday, 28 June 2011
|
Вчені створили сплав, що володіє незвичайними властивостями: він не проявляє ніяких магнітних властивостей, поки його температура не стане вище граничної, після чого стрибкоподібно їх набуває. Такий матеріал може бути використаний для безпосереднього перетворення тепла в електрику.
|
|
Monday, 27 June 2011
|
Кам'янисті планети Сонячної системи сформувалися не з того ж самого матеріалу, що Сонце. Такий висновок вчені зробили, провівши ізотопний аналіз частинок сонячного вітру, добутих зондом Genesis. Результати двох досліджень на цю тему опубліковані в журналі Science.
|
|
Saturday, 25 June 2011
|
Спінова рідина - новий загадковий агрегатний стан речовини. Він був передбачений теоретично більше тридцяти років тому, ймовірно спостерігався в деяких експериментах, а зараз фізикові Стівену Вайту (Steven White) вдалося побудувати його реалістичну комп'ютерну модель.
|
|
Thursday, 23 June 2011
|
Магнітні накопичувачі інформації у свій час стали значним технологічним проривом, і дотепер використовуються для зберігання величезної кількості інформації. Але потоки та обсяги інформації ростуть гігантськими темпами, і потреба в усе більших об'ємах сховищ у майбутньому планується задовольняти створюючи запам'ятовувальні пристрої на основі все більш дрібних компонентів. І в цьому плані створення нанокомпонентів для запам'ятовувальних пристроїв може виявитися саме тим, що потрібно.
|
|
Wednesday, 22 June 2011
|
На французькому авіакосмічному салоні у Ле Бурже австрійська дослідницька компанія IAT21 презентувала новий тип літального апарата, що теоретично може стати найбільш інноваційним із часів розробки реактивного літака. Новий пристрій D-Dalus не має ні постійних крил, ні ротора, але використовує чотири механічно зв'язані обертові циліндричні турбіни, кожна з яких обертається зі швидкістю 2200 об/хв для створення викиду повітря. Самі по собі турбіни обертаються у різних по відношенню одна до одної напрямках.
|
|
|