Літій-сірчані батареї вирішать проблему живлення електромобілів |
Sunday, 24 November 2013 |
Дослідники з Національної лабораторії Лоуренса у Берклі (США) продемонстрували у лабораторних умовах літій-сірчану батарею (Li-S) зі щільністю енергії у два рази більшою, ніж у літій- іонної батареї. Така батарея витримує більш ніж 1500 циклів заряджання-розряджання з мінімальними втратами ємності. На даний момент це найдовший життєвий цикл для літій-сірчаних батарей. Попит на високопродуктивні батареї для електричних і гібридних транспортних засобів змушує вчених вести активні пошуки нових типів акумуляторів, які могли б забезпечувати більше енергії, ніж літій-іонні, найпродуктивніші на сьогодні. Щоб електричний автомобіль зміг долати відстань мінімум у 450 км, батарея повинна виробляти від 350 до 400 Вт*год/кг питомої енергії. Але сучасна літій-іонна батарея може видавати лише половину цієї енергії. Крім того, батареї повинні витримувати не менше 1000-1500 циклів заряджання-розряджання без істотної втрати потужності.
Схема літій-сірчаної батареї і фотографія графен-кремнієвого композиту, зроблена за допомогою растрового електронного мікроскопа Акумулятори, розроблені у лабораторії імені Лоуренса, забезпечують можливість створення електромобілів із нульовим викидом, але з тією ж дальністю пробігу, що і у бензинових машин. У лабораторних умовах літій-сірчаний акумулятор виробив більше 500 Вт*год/кг і підтримував виробіток енергії на рівні 300 Вт*год/кг навіть після 1000 циклів. Зараз команда розробників шукає підтримки для подальшого розвитку літій-сірчаних акумуляторів. Вчені мають намір вирішити такі питання як більш повна утилізація сірки, можливість експлуатації акумулятора в екстремальних умовах та інші.
Джерело: InfoNova.org.ua За матеріалами: rnd.cnews.ru
Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|