Реклама

Гібридний дирижабль EADS для арктичного екомоніторингу

( 10 Голосів, Всередньому: 5.00 із 5 )
Wednesday, 26 June 2013

дирижабль EADSЄвропейський концерн EADS розробляє оригінальний гібридний дирижабль з жорстким корпусом. Дирижабль буде мати дві оболонки («катамаран») і зможе перебувати у повітрі до 40 діб. Насамперед тропосферний дирижабль буде призначений для всепогодного спостереження за Арктикою, але не виключені й інші завдання.

Незвичайність конструкції дирижабля EADS у тому, що завдяки багатосегментному об’єму у нижній частині двох корпусів він може не лише керувати висотою польоту, але і тангажем і креном. Крім того, дирижабль має невеликі крила, які можуть створювати як позитивну, так і негативну підйомну силу. У рух дирижабль буде приводитися за допомогою електричних або дизельних двигунів.

Дирижабль призначений для підйому на висоту 5000 м за допомогою своєї плавучості, а потім для набору висоти до 7000 м за допомогою крил, які з'єднують дві оболонки дирижабля. Це дозволяє зменшити об’єм оболонок і знизити витрату гелію у порівнянні з класичним дирижаблем, що не використовує підйомну силу крил.

дирижабль EADS

Крило дозволяє дирижаблю набрати додаткові 2000 м висоти

Крім того, катамаранна конструкція знижує аеродинамічний опір. Габарити дирижабля не дуже великі: довжина 90 м, ширина 60 м і висота всього 8 м, що дозволяє зберігати його в ангарах. Також, катамаранна конструкція дозволяє збільшити максимальну швидкість дирижабля до 150 км/год. Європейський дирижабль призначений для роботи в Арктиці. Перш за все він буде складати карти приполярних криг, що важливо для судноплавства. Дирижабль буде вести наукові спостереження за станом льодового щита, впливом глобального потепління, популяціями тварин і т.д. Також він зможе виконувати місії з доставки вантажів, пошуку постраждалих, вести екомоніторинг, наприклад виявляти незаконне скидання відходів та витік нафтопродуктів.

 

 

Джерело: InfoNova.org.ua

За матеріалами: rnd.cnews.ru