Реклама

AMD створить мультимедійний суперкомп'ютер

( 3 Голосів, Всередньому: 4.33 із 5 )
Sunday, 11 January 2009

amdНа минаючій у Лас-Вегасі виставці електронних новинок CES 2009 компанія Advanced Micro Devices анонсувала плани по створенню потужного суперкомп'ютера, що, буде призначений не для наукових або військових потреб, а для роботи ігрових сервісів, надання доступу до розповсюджуваним електронним способом іграм і іншому мультимедійному контенту.

Смисл створення подібної машини простий і універсальний - сотні користувачів будуть віддалено користуватися її ресурсами для ігор і роботи з мультимедіа, при цьому самим користувачам буде не потрібно витрачати гроші на нові процесори й потужні відеокарти.

В AMD говорять, що суперкомп'ютер планується створити на базі їхніх власних чипів. Управляти першим такої суперкомп’тером буде приватна компанія Otoy, що зараз розробляє спеціалізоване програмне забезпечення. У звичайній практиці Otoy займається створенням спецефектів для кінокомпаній та ігрових студій.

На CES 2009 AMD фактично привезла три великих новинки - це вищезгаданий ігровий суперкомп'ютер, новий настільний 4-ядерний процесор Phenom II і "хмарні" сервіси. Саме на базі "хмарної" концепції компанія й сподівається створювати програмне забезпечення для геймерів та користувачів мультимедіа-сервісів.

У Лас-Вегасі менеджери AMD і Otoy вже продемонстрували прототип подібного сервера й спеціального софту. Побудовано прототип на базі центральних процесорів AMD Phenom і графічних чипів ATI Radeon, програмна начинка Otoy відповідає за координацію численних ігрових потоків, компресію цих даних і передачу в стислому виді кожному користувачеві його особистого ігрового контенту. При цьому самому користувачу не потрібно ніякого спеціального софту - вся гра відбувається через звичайний браузер.

"Якщо навіть ігри нам удалося реалізувати в якості cloud-сервісів, то можна із упевненістю стверджувати, що всі інші сервіси в розподіленому варіанті також можна створити", - говорить Жуль Урбах, виконавчий директор Otoy. Дірк Меєр, глава AMD, доповнив, що в перспективі по такій же схемі можна доставляти ігровий контент і на екрани мобільних телефонів.

У штатному варіанті суперкомп'ютер, названий AMD Fusion Render Cloud, використовує більше 1 000 графічних процесорів і приблизно стільки ж центральних процесорів. Перша інсталяція подібної машини очікується вже в другій половині 2009 року. Ціна Fusion Render Cloud поки невідома.

Жуль Урбах говорить, що його компанія зараз зайнята створенням програмного рішення для обробки й доставки мультимедійного контенту за допомогою ігрового суперкомп'ютера. На думку Урбаха, використовувати нові рішення можна й для хостингу популярних у наші дні віртуальних світів, таких як Second Life чи Sony Home.

 

 

За матеріалами: cybersecurity.ru