Хвильовий дисковий двигун у 2-4 рази ефективніший від двигунів внутрішнього згорання |
| Tuesday, 22 March 2011 |
|
Генератор розміром з каструлю, що призначений для використання замість півтонного двигуна, допоможе також значно зменшити масу автомобіля. Йому не потрібна трансмісія, система охолодження, регулювання вихлопів і рідина. Робота прототипу була продемонстрована на засіданні Агентства передових дослідницьких проектів Департаменту енергетики США. Двигун складається з ротора із хвилеподібними каналами. Крізь внутрішній впуск надходить паливо і повітря, а ротор обертається, блокуючи їхній вихід. Раптове наростання тиску викликає ударну хвилю, що стискає суміш. Потім суміш запалюється, а в міру обертання ротора відкривається віддушина, через яку виходять відпрацьовані гази.
Коефіцієнт корисної дії двигуна нового типу складає 60 відсотків. Це в 2-4 рази більше, ніж у стандартних автомобільних двигунів. Маса автомобілів знизиться як мінімум на 20 відсотків не тільки за рахунок ваги самого генератора, але й за рахунок економії палива, якого буде менше в баках. Університет отримав урядовий ґрант у розмірі 2,5 мільйони доларів на комерційний розвиток технології. До кінця року вчені сподівається побудувати потужніший прототип на 25 кіловат.
За матеріалами: iscience.ru Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|
Вчені з Мічиганського державного університету створили прототип нового автомобільного двигуна без поршнів, колінчатого вала та клапанів. Використання хвильового дискового двигуна замість звичайного двигуна внутрішнього згоряння може скоротити вихлопи на 90 відсотків.