Хвильовий дисковий двигун у 2-4 рази ефективніший від двигунів внутрішнього згорання |
Tuesday, 22 March 2011 |
Вчені з Мічиганського державного університету створили прототип нового автомобільного двигуна без поршнів, колінчатого вала та клапанів. Використання хвильового дискового двигуна замість звичайного двигуна внутрішнього згоряння може скоротити вихлопи на 90 відсотків. Генератор розміром з каструлю, що призначений для використання замість півтонного двигуна, допоможе також значно зменшити масу автомобіля. Йому не потрібна трансмісія, система охолодження, регулювання вихлопів і рідина. Робота прототипу була продемонстрована на засіданні Агентства передових дослідницьких проектів Департаменту енергетики США. Двигун складається з ротора із хвилеподібними каналами. Крізь внутрішній впуск надходить паливо і повітря, а ротор обертається, блокуючи їхній вихід. Раптове наростання тиску викликає ударну хвилю, що стискає суміш. Потім суміш запалюється, а в міру обертання ротора відкривається віддушина, через яку виходять відпрацьовані гази. Коефіцієнт корисної дії двигуна нового типу складає 60 відсотків. Це в 2-4 рази більше, ніж у стандартних автомобільних двигунів. Маса автомобілів знизиться як мінімум на 20 відсотків не тільки за рахунок ваги самого генератора, але й за рахунок економії палива, якого буде менше в баках. Університет отримав урядовий ґрант у розмірі 2,5 мільйони доларів на комерційний розвиток технології. До кінця року вчені сподівається побудувати потужніший прототип на 25 кіловат.
За матеріалами: iscience.ru Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|