Китайці сконструювали електропотяг із рекордною швидкістю руху |
Friday, 30 December 2011 |
Коли почнеться серійне виробництво і він почне «літати» по місцевим залізничним шляхам, це неймовірне число - 500 кілометрів за годину! - стане рекордом, який буде дуже важко перевершити. А поки експериментальний потяг існує лише в єдиному випробувальному екземплярі. Потяг із шести вагонів вийшов із заводських воріт підрозділу найбільшого китайського виробника залізничного транспорту CSR у Ціньдао у минулі вихідні. Як розповів головний інженер філії Дін Саньсань, вражаючих швидкісних можливостей вдалося досягти за рахунок використання легких, але міцних вуглепластиків, а також модифікованої рухової установки, тягова потужність якої становить 22,8 МВт. У попередника потяга з тієї ж серії - CRH-380А - вона дорівнює 9,6 МВт. CRH-380A, що розігнався до 486,1 км/год, має експлуатаційну швидкість 350-380 км/год. Для порівняння: у піонерів швидкісного залізничного транспорту японців нещодавно відкрилася лінія, реальна швидкість на якій буде сягати «лише» 320 км/год. І хоча абсолютний рекорд серед електровозів належить дослідному французькому V150 (574,8 км/год), найшвидшими на маршруті, якщо враховувати швидкість звичайних потягів, є саме китайські потяги. 500-600 км - це межа для електропотягів найближчого майбутнього. У свій час перескочити цю позначку допомогли експериментальні версії на реактивній тязі, але вони непрактичні і навряд чи будуть використовуватися. Куди більш перспективним виглядає маглев (потяг на магнітній подушці), для якого точкою відліку є 450-500 км/год. Поки що невеликий відрізок такого шляху є лише у китайському Шанхаї та планується до спорудження в Японії.
Джерело: InfoNova.org.ua За матеріалами: compulenta.ru Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|