Німецькі дослідники розробили прототип "ідеального" електромобіля |
Thursday, 27 October 2011 |
Дослідники з Інституту Фраунгофера закінчили дворічну роботу зі створення «ідеального» електромобіля, що максимально реалізує потенціал електротяги. Незважаючи на те, що для створення прототипу Frecc0 використовувався кузов електромобіля Artega GT, його начинка фактично побудована з нуля і містить новітні технології, створені для електромобілів майбутнього. Сьогодні ніхто не сумнівається, що у довгостроковій перспективі електромобілі замінять авто із двигуном внутрішнього згоряння. Однак є деякі технічні складності, пов'язані зі зберіганням електроенергії, зарядкою, компонуванням і інтеграцією різного обладнання. Автомобіль Frecc0 є спробою створити з нуля максимально практичний електромобіль. Тому німецькі інженери не використовували унікальні дорогі технології, випущені у лабораторіях в єдиному екземплярі, а укомплектували прототипи Frecc0 комерційно доступним обладнанням. Колесо-мотор завдяки технології литої ізоляції має коефіцієнт заповнення котушки 90%, на відміну від 50% у традиційних електродвигунів Основною особливістю автомобіля Frecc0 є розташування двигунів у 15-дюймових колісних дисках. У двигун інтегровані всі необхідні електросхеми керування, а саме колесо є щільною «упаковкою» з електроніки та силових механізмів. Розміщення двигунів у колесах дозволило відмовитися від звичного моторного відсіку, до того ж можливість керування крутним моментом кожного колеса істотно підвищує безпеку руху. Тільки завдяки новим колесам-моторам вдалося відмовитися від тунелю посередині салону, трансмісії, карданного валу і т.д. Це істотно знижує вагу автомобіля, що дуже важливо для економії електроенергії. Для власника автомобіля таке технічне рішення виражається у великому просторому салоні: при габаритах порівнянних з VW Passat, салон автомобіля на базі технологій Frecc0 буде порівнянний за розміром із салоном Mercedes S-класу. У ході роботи над Frecc0 також буде випробувана розумна система керування акумулятором, що дозволить із високою точністю визначати запас ходу, що залишився, регулювати силу струму і напругу для запобігання перегріву акумулятора та продовження строку його служби. Аналогічні системи сьогодні використовуються тільки у стаціонарних накопичувачах і дотепер не застосовувалися в електромобілях.
За матеріалами: rnd.cnews.ru Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|