Німецькі дослідники розробили прототип "ідеального" електромобіля |
Thursday, 27 October 2011 |
Сьогодні ніхто не сумнівається, що у довгостроковій перспективі електромобілі замінять авто із двигуном внутрішнього згоряння. Однак є деякі технічні складності, пов'язані зі зберіганням електроенергії, зарядкою, компонуванням і інтеграцією різного обладнання. Автомобіль Frecc0 є спробою створити з нуля максимально практичний електромобіль. Тому німецькі інженери не використовували унікальні дорогі технології, випущені у лабораторіях в єдиному екземплярі, а укомплектували прототипи Frecc0 комерційно доступним обладнанням. Колесо-мотор завдяки технології литої ізоляції має коефіцієнт заповнення котушки 90%, на відміну від 50% у традиційних електродвигунів Основною особливістю автомобіля Frecc0 є розташування двигунів у 15-дюймових колісних дисках. У двигун інтегровані всі необхідні електросхеми керування, а саме колесо є щільною «упаковкою» з електроніки та силових механізмів. Розміщення двигунів у колесах дозволило відмовитися від звичного моторного відсіку, до того ж можливість керування крутним моментом кожного колеса істотно підвищує безпеку руху. Тільки завдяки новим колесам-моторам вдалося відмовитися від тунелю посередині салону, трансмісії, карданного валу і т.д. Це істотно знижує вагу автомобіля, що дуже важливо для економії електроенергії. Для власника автомобіля таке технічне рішення виражається у великому просторому салоні: при габаритах порівнянних з VW Passat, салон автомобіля на базі технологій Frecc0 буде порівнянний за розміром із салоном Mercedes S-класу. У ході роботи над Frecc0 також буде випробувана розумна система керування акумулятором, що дозволить із високою точністю визначати запас ходу, що залишився, регулювати силу струму і напругу для запобігання перегріву акумулятора та продовження строку його служби. Аналогічні системи сьогодні використовуються тільки у стаціонарних накопичувачах і дотепер не застосовувалися в електромобілях.
За матеріалами: rnd.cnews.ru Наступні новини у розділі:
Попередні новини у розділі:
|