Реклама

У Росії збудують першу у світі плавучу атомну електростанцію

( 13 Голосів, Всередньому: 4.38 із 5 )
Wednesday, 17 July 2013

ПАТЕС "Академік Ломоносов"Олександр Вознесенський, генеральний директор Балтійського заводу у Санкт-Петербурзі, одного з найбільших суднобудівних підприємств Росії, виступаючи з доповіддю на 6-му Міжнародному військово-морському салоні, оголосив про те, що на одному з суднобудвних заводів його підприємства відновилися роботи по спорудженню першої у світі плавучої атомної електростанції (ПАТЕС). Згідно з планами робіт, які кілька разів вже заморожувалися, відсуваючи терміни на пізніший час, спуск судна, названого "Академік Ломоносов", повинен відбутися у 2016 році.

 

Гібридний дирижабль EADS для арктичного екомоніторингу

( 10 Голосів, Всередньому: 5.00 із 5 )
Wednesday, 26 June 2013

дирижабль EADSЄвропейський концерн EADS розробляє оригінальний гібридний дирижабль з жорстким корпусом. Дирижабль буде мати дві оболонки («катамаран») і зможе перебувати у повітрі до 40 діб. Насамперед тропосферний дирижабль буде призначений для всепогодного спостереження за Арктикою, але не виключені й інші завдання.

 

Сірковмісні акумулятори у 4 рази перевершують сучасні Li-ion аналоги

( 7 Голосів, Всередньому: 5.00 із 5 )
Tuesday, 11 June 2013

сірковмісний акумуляторДослідники з Національної лабораторії Оак-Рідж (ORNL) розробили нову перспективну конструкцію акумуляторних батарей на основі твердого електроліту, до складу якого входить літій і сірка (Li-S). Такі акумуляторні батареї дешевші у виробництві і мають більш високу ємність накопичуваної енергії ніж традиційні літій-іонні акумулятори. Завдяки використання твердого електроліту, Li-S акумулятори більш довговічні і набагато більш безпечніші в експлуатації ніж акумулятори з рідким електролітом.

 

Лінійний генератор значно розширить дальність поїздки гібридних автомобілів

( 11 Голосів, Всередньому: 5.00 із 5 )
Sunday, 09 June 2013

лінійний двигун внутрішнього згорянняЗ технічної точки зору двигуни внутрішнього згоряння у будь-якому гібридному автомобілі є вузлами, екстендерами, що дозволяють збільшити дальність поїздки цього автомобіля. Цей термін відноситься до двигунів, які лише обертають електрогенератор, який віддає вироблену енергію електродвигунам автомобіля і заряджає акумуляторні батареї. У переважній більшості випадків двигуни-екстендери являють собою малогабаритні класичні двигуни внутрішнього згоряння, що володіють всіма вузлами і недоліками таких двигунів. Але дослідники з Німецького космічного центру (DLR) розробили новий тип екстендера, що побудований на базі лінійного безклапанного двигуна внутрішнього згоряння і може працювати практично на будь-якому виді палива.

 

Сонячно-вітрова вежа вироблятиме енергію за будь-якої погоди

( 10 Голосів, Всередньому: 5.00 із 5 )
Sunday, 02 June 2013

сонячно-вітрова вежаКомпанія Clean Wind Global Energy запатентувала свою оригінальну енергоустановку, яка виробляє електроенергію з вітру та сонячного тепла. Установка під назвою Solar Wind Energy Tower відрізняється простим безпечним дизайном і можливістю роботи навіть у кліматі, що швидко змінюється.

 

У Японії створили плавучий приливно-вітровий електрогенератор

( 7 Голосів, Всередньому: 4.71 із 5 )
Friday, 24 May 2013

приливно-вітровий генераторПісля трагедії на атомній станції Фукусіма Японія вирішила повністю відмовитися від використання АЕС. Тому вчені з країни ранкового сонця, розробляючи технології для отримання електроенергії від поновлюваних джерел, намагаються зробити їх максимально ефективними.

 

Оригінальний вітряк-турбіна до 6 разів ефективніший за звичайні

( 7 Голосів, Всередньому: 4.71 із 5 )
Wednesday, 15 May 2013

вітряк INVELOXКомпанія SheerWind розробила оригінальну вітроелектростанцію, яка виробляє на 600% більше електроенергії, ніж традиційні.

 
Сторінка 3 з 46