Saturday, 10 November 2012
|
Центр космічних польотів Маршала при NASA використовує методику під назвою селективне лазерне плавлення (SLM) для створення складних металевих компонентів для нової ракети з великою вантажопідйомністю. Застосування цієї методики дасть космічному агентству перевагу у вигляді можливості заощадити мільйони на виробничих витратах.
|
|
Friday, 09 November 2012
|
Електронні мікроскопи є надзвичайно важливим науковим інструментом, особливо в області матеріалознавства. Вчені з Віденського технічного університету вдосконалили даний прилад і створили електронний промінь, що обертається, як торнадо. Вихрові пучки електронів можна використовувати не лише для відображення досліджуваних об'єктів, але і для вивчення властивостей матеріалів у нанометровому масштабі.
|
|
Wednesday, 07 November 2012
|
Розробники з туніської Saphon Energy резонно говорять про те, що серед усіх альтернативних джерел електроенергії (тих, що не мають у назві слова «гідро») найдешевшими і перспективнішими поки залишаються вітрогенератори. Але список їхніх недоліків не менш значний, ніж перелік достоїнств. Вони шумлять і вбивають мільйони птахів. З ростом кількості вітротурбін цей «жах» буде лише збільшуватися. А ККД (і це головне) їх обмежений, причому на практиці він не перевищує 30-35%, навіть незважаючи на теоретичну межу Беца у 59%, до якого нинішнім вітрякам приблизно як людству до вичерпання запасів термоядерного палива.
|
|
Monday, 05 November 2012
|
Компанія CalBattery розробила електрод, що у 3 рази збільшує ємність літій-іонних акумуляторів і одночасно знижує їхню вартість на 70%. Результати незалежних випробувань прототипу нової літій-іонної комірки підтверджують високі характеристики електрода на основі кремній-графенового композитного матеріалу. Щільність енергії у новому акумуляторі у 3 рази більша, ніж у звичайному, а питома ємність електрода - у 4 рази вища.
|
|
Monday, 29 October 2012
|
Ситуація з роз’ємами на ринку гібридних і повністю електричних автомобілів дуже нагадує ситуацію, що існувала деякий час тому на ринку мобільних телефонів, зарядні пристрої яких не підходили один до одного часом навіть від різних моделей того ж виробника. Для запобігання подальшого хаотичного розвитку ситуації з роз’ємами електромобілів, Міжнародне товариство інженерів автомобільної галузі (Society of Automotive Engineers, SAE) розробило стандарт J1772, що повинен стати єдиним і універсальним роз'ємом для автомобілів будь-якого виробника. А універсальність стандарту J1772 полягає у тому, що його конструкція передбачає можливість зарядки акумуляторів автомобіля змінним, постійними або обома видами електричного струму одночасно.
|
|
Sunday, 28 October 2012
|
У компанії Lockheed Martin (США) розроблено насправді революційний припій для створення електричних міжконтактних з'єднань, що може застосовуватися при температурах близько 200 °C. Для порівняння: робоча температура традиційного олов'яного припою дорівнює 183 °C.
|
|
Tuesday, 23 October 2012
|
Вітроенергетика здається оптимальним вибором для віддалених локацій, де підключення до єдиної енергосистеми практично неможливе, а регулярні поставки палива ускладнені. Але поки її розвиток стримується громіздкістю вітряків і тривалістю їхньої доставки та збирання. Американська компанія Uprise Energy сподівається переломити ситуацію зі своїм Portable Power Center (PPC).
|
|
|